Komunikační audit
Aktivita, u které je potřeba vždy začít, máte-li v úmyslu systematicky pracovat s veřejností. Pomůže vám jasně určit, ve kterých oblastech externí a interní komunikace máte rezervy. Zpracování komplexního auditu vám poskytne hodnověrná data o efektivitě vaší komunikace s klíčovými cílovými skupinami. Doporučuji ho provést jak na začátku naší spolupráce, tak i po určitém období (ideálně roce), aby bylo možné vyhodnotit správnost zvolených nástrojů a plnění cílů. Jak mohu pomoci?
- krok za krokem projdu s kompetentními osobami všechny typy komunikací, které Vaše společnost využívá (PR strategie, vztahy s médii, prezentační materiály, webová stránka, intranet, interní časopisy, konference, akce pro klienty, krizové situace, apod.)
- zjistím, které části fungují, jak často se používají, kdo komu co reportuje, nastavení procesů, apod.
- získám tak přehled o toku informací ve vaší společnosti a účinnosti používaných komunikačních nástrojů a kanálů
- navrhnu taková řešení, která zvýší efektivitu dané komunikace (např. systém monitorování, reportingu, vzdělávání a tréninku v oblasti komunikace)