Mediální analýza
Jejím smyslem není jen zmapovat mediální obraz vaší společnosti, osobnosti nebo tématu na základě všech výstupů za dané období (kde a jak se o vás píše), ale také navrhnout, jak jej z dlouhodobého hlediska vylepšit.
Podrobná analýza dokáže odhalit souvislosti, které v každodenním pracovním shonu nevidíme (např. tematické zaměření výstupů, jejich hodnotové vyznění, apod.). Výsledný dokument představuje dobrý základ pro nastavení nové PR strategie. Co vám tedy v této oblasti mohu konkrétně nabídnout?
- podrobnou analýzu všech vašich výstupů za zvolené období
- přehled novinářů, kteří o vás nejčastěji píší
- zjistím postavení vaší společnosti nebo osoby na mediálním trhu v porovnání s konkurencí
- odpovím na otázky, jakou reputaci máte v médiích, zda komunikujete s těmi správnými cílovými skupinami, jestli máte dobře nastavenou PR strategii
- podobně lze připravit také mediální analýzu konkurence
- získáte přehled o tom, co a kde konkurence komunikuje
- jací novináři o ní nejčastěji píšou
- kdo se v médiích nejčastěji vyskytuje