Společenská odpovědnost
V posledních letech se o ní často mluví, málokdo ji ale skutečně dokáže uvést v život. Osobně s ní mám zkušenost ze svého působení v PwC, resp. jako člen dozorčí rady Neziskovky.cz.
Abyste na trhu uspěli, nestačí jen nabízet kvalitní služby a produkty. Je nutné se také chovat eticky a ohleduplně vůči svému okolí, mít tyto aktivity zakódovány v DNA společnosti. Pokud budou realizovány samozřejmě (bez tlaku), přispějí k ochotě zákazníků nakupovat vaše služby a produkty. Při komunikaci s médii má společenská odpovědnost (CSR) svá specifika, se kterými je třeba počítat. Jak tedy mohu pomoci?
- Připravím aktuální CSR strategii
- Identifikuji novináře, kteří se touto specifickou oblastí zabývají
- Prosadím naše témata do relevantních médií
- Doporučím vám vhodné neziskové subjekty nebo projekty, ať už v oblasti sponzoringu, charity nebo dárcovství
- Pomohu s realizací originálních projektů
- Zvýším povědomí o firemních CSR aktivitách mezi zaměstnanci a tím pomohu zlepšit jejich podporu a/nebo motivaci
- Naučím vás vykazovat CSR aktivity podle nejnovějších principů GRI (Global Reporting Initiative)