Krizová komunikace

Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:

  • pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
  • návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
  • formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
  • vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
  • mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
  • 24hodinový servis v prvních dvou dnech

Slovensko propaguju vždy a všude

Celostránkový rozhovor s Pavlem Trusovem, držitelem dvou guinnessových rekordů, jedním ze čtyř top ambasadorů globální značky Gorilla Wear a populárním koučem světových šampionů v MMA, ve slovenských Hospodárskych novinách.

26/01/24 více

Peter Ivanka: Zranitelnost digitálního eura ovlivní lidský faktor

Rozhovor s Petrem Ivankou, expertem na digitální bankovnictví společnosti Softec, pro slovenský týdeník Trend o nadcházející přípravné fázi digitálního eura. Online/offline režim, přidaná hodnota, technologie, zranitelnost, soukromí, komerční banky, další digitální měny, platforma MMF, apod.

09/11/23 více