Krizová komunikace
Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:
- pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
- návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
- formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
- vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
- mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
- 24hodinový servis v prvních dvou dnech