PR strategie

PR strategie je určitým návodem, jak vás představit na trhu a vybudovat pozitivní povědomí o vaší značce v souladu s firemními cíli. Aby to bylo možné, je potřeba se společně shodnout na cílech komunikace - jak chcete být na trhu vnímáni.

Z vlastní zkušenosti vím, že navržená strategie je realizovaná jen tehdy, je-li s ní zákazník opravdu vnitřně ztotožněn. Je to živý dokument, který je možné upravovat v průběhu času dle aktuálních potřeb. Jak vám tedy mohu pomoci? Na základě vašich vstupů:

  • nastavím realistické cíle komunikace
  • nadefinuji vhodné cílové skupiny, včetně všech relevantních médií
  • identifikuji aktuální témata
  • připravím klíčová sdělení
  • navrhnu možné nástroje a kanály komunikace
  • doplním zajímavým nápadem již běžící kampaň

Ačkoliv PR strategie je strategií sama o sobě, není možné při její tvorbě zapomenout, že se jedná pouze o součást celkové strategie společnosti. Navíc pokud se neuvede v život a nenajde podporu u vedení firmy i případných expertů, kteří by ji měli reprezentovat, je jen obyčejným cárem papíru. Je tedy nadmíru důležité systematicky odřídit celý proces komunikace s definovanými cílovými skupinami.

Slovensko propaguju vždy a všude

Celostránkový rozhovor s Pavlem Trusovem, držitelem dvou guinnessových rekordů, jedním ze čtyř top ambasadorů globální značky Gorilla Wear a populárním koučem světových šampionů v MMA, ve slovenských Hospodárskych novinách.

26/01/24 více

Peter Ivanka: Zranitelnost digitálního eura ovlivní lidský faktor

Rozhovor s Petrem Ivankou, expertem na digitální bankovnictví společnosti Softec, pro slovenský týdeník Trend o nadcházející přípravné fázi digitálního eura. Online/offline režim, přidaná hodnota, technologie, zranitelnost, soukromí, komerční banky, další digitální měny, platforma MMF, apod.

09/11/23 více