Novinky
Blokování reklamy jako forma ochrany značky?
Krátký komentář Petry Kilijánové, James Cook Languages, pro magazín MarketingSalesMedia o blokování bannerové reklamy firmy u jedné ze stránek, která se objevila na seznamu pochybných konspiračních webů, jež 18.4. vydal slovenský deník SME.
25/05/16 vícePomůže duální vysílání zvýšit jazykové schopnosti Čechů?
Autorský článek Jakuba Štefečka, spolumajitele James Cook Languages, největší jazykové školy v zemi o jazykové výbavě Čechů, vlivu dabingu a srovnání se Švédskem.
25/04/16 víceGleeds, další významný zákazník s mezinárodním přesahem
Od března pracujeme pro Gleeds, britskou poradenskou společnost v oblasti investic a stavebnictví. Přesvědčili jsme ji, že přineseme nový pohled na tvorbu mediálních témat a pomůžeme značku vyprofilovat tak, aby zaujala byznys komunitu nejen v Česku, ale také v dalších zemích.
18/03/16 více