Jak na zahraniční PR: zaměřeno na Slovensko

2. říjen 2014

V úterý 30. září 2014 jsem vystoupil na konferenci PR v digitální éře, která se konala v pražském hotelu DAP. V přednášce s názvem Jak na zahraniční PR, jsem publiku představil svůj „slovenský“ příběh. Zaměřil jsem se v ní na specifika slovenského trhu z hlediska PR a médií, jakou roli v něm hrají sociální sítě a jak je možné se na něm prosadit.

Konference, kterou s lehkým vtipem moderoval Petr Koubský, zaujala více než 120 účastníků. Byli mezi nimi nejen zástupci předních PR agentur, ale také šéfové PR oddělení významných společností, univerzit nebo institucí veřejné správy. Mými kolegy na pódiu se staly osobnosti jako například Jakub Hrabovský (jednatel Manage Social), Romana Nýdrle (šéfka komunikace Makro Cash & Carry CZ) nebo Karel Novotný (Mindless).

Fotogalerie

Fotogalerie