Profilace vhodných expertů

Ze své praxe a poznání prostředí rozličných klientů jsem došel k názoru, že vytipování vhodných kandidátů na komunikaci s médii není jednoduchý úkol. Firmy se často mylně domnívají, že když mají dobrého obchodního ředitele, bude tím pravým, kdo sdělí novinářům, jak se firmě daří hospodářsky. Nebo když někdo relativně dobře přednáší na semináři či odborné konferenci, musí zákonitě obstát i před novináři. To ale většinou neplatí.

Být řečníkem a komunikátorem s médii vyžaduje specifický mix dovedností a charakteristik. Například – schopnost bystře reagovat na změny tématu, které vám není vlastní, přizpůsobení se podmínkám stresu, stručnost a srozumitelnost, trpělivost, takt, apod. S vaší pomocí jsem schopen vybrat ty nejvhodnější reprezentanty, kteří mají mediální potenciál a v této nelehké disciplíně obstojí.

Slovensko propaguju vždy a všude

Celostránkový rozhovor s Pavlem Trusovem, držitelem dvou guinnessových rekordů, jedním ze čtyř top ambasadorů globální značky Gorilla Wear a populárním koučem světových šampionů v MMA, ve slovenských Hospodárskych novinách.

26/01/24 více

Peter Ivanka: Zranitelnost digitálního eura ovlivní lidský faktor

Rozhovor s Petrem Ivankou, expertem na digitální bankovnictví společnosti Softec, pro slovenský týdeník Trend o nadcházející přípravné fázi digitálního eura. Online/offline režim, přidaná hodnota, technologie, zranitelnost, soukromí, komerční banky, další digitální měny, platforma MMF, apod.

09/11/23 více